Dnzkizi Merhaba sevgili Anneler. Bebegim bir haftadir sag eliyle kulaginin ustunu kasimaya basladi ara ara. Yeni kesfettigi bir hareketi mi bu yoksa basi mi kasiniyor acaba yasayaniniz varmi 6 bucuk aylik kizim
Yasminadem Dnzkizi bi de kulağının arkasına bakabilirsin benim kızım da öyle yapıyordu kulak arkasında da egzama olabiliyor bazen
Balbebek_Egemen Dnzkizi bizimde öyleydi kulağı Ağrıyo sandım doktora götürdüm bide akıyodu kulağı ama ağrı yokmuş kulak içindeki kiri temizliyomuş akıntı ondanmış kulağını tanımak için oynuyomuş