yavrukussss 13 Haftalik bebisim kizlar bu ikinci gebeligim oglumda cok fazla aserme olmadi canim oyle cok bisey istememisti bunda ruyamda istedigim seyi yiyorum resmen 😂 Yani ben her aserdigimi yemesem nolur acaba cunku bunun sonu yok gibi
mina00 yavrukussss 😂ben oyle seyler ıstıyordumkı esım ızın vermıyodu (sushi,cips,cola falan) yemedım onları bısey olmadı yanı. Oyle fazla bısey ıstemıyordum genelde kışın dondurma falan oda zaten normaldede oyleyım 😂
MyEternalLoveNoyann yavrukussss ayh bende böyleydim sabahın köründe kalkıp hiç olmayacak biseyi ayh ağzımda tadı var resmen çok canım cekri diyodum gercekten de öyle oluyordu hepsini de yiyordum valla🤣
mina00 yavrukussss 😂😂😂piskolojık bence bu ya bılıyomusun ne gıbı, hanı dıyorsunya hayır artık dıyetdeyım yemıycem 5 dk sonra canın baslıyo tatlı tuzlu cekmeye onun gıbı
mina00 yavrukussss tabıkıde bence oyle bıde bebek gelısme zamanı oldugu ıcın senın yedıklerını yıyor sonucta sen hemen acıkıyorsun