Hanımlar merhaba bebeğim 1 yaşında emzirirken göğsümü ısırdı o anda canım çok yandı. Kalkıp baktığımda meme ucumla göğsümün birleştiği noktadan deri kalkmıştı. Şimdi orası delik ve emzirmek bi yana yatarken bile canım yanıyor sürekli zonkluyor. Lansinoh merhem sürdüm ama pek işe yarayacak gibi değil. Ne önerirsiniz? Bebeğimi emziremiyorum, süt sağamıyorum göğsüm patlayacak gibi. Üstelik inanılmaz ağrı yapıyor o küçücük deri kalkması 🥺