Benim kızımda da oluyordu şuan çok şükür geçti doktor anne karnında sıkışıklığa alıştığı için şimdi dünya ona tuhaf geliyor eli kolu serbest kaldığı için korkuyor diyordu bende yarım kundak yapıyordum hep umarım senin bebişinde dünyamıza çabuk alışır🙏😌