Bebegmveben3 Merhaba arkadaşlar 3yasinda oğlum var o baya hastalandi iyileşmek üzere yeni bebeğim oldu 10gunluguz fakat boğaz ağrım var. Bebeğe geçer diye korkuyorum. İlaç kullanabiliyormuyum emziriyorum çünkü