cnn_arhn Ben Genesiste Hamdiye hanımda doğum yaptım. Kendisi mükemmel bir insan. Doğumuma da girdi. Ve sancı çektiğim an yanıma geldi bana destek oldu manen. Kendisi mükemmel birisi… Ve çok anlayışlı güzel kalpli bir insan. Rabbim böyle doktorların sayısını arttırsın ve kendisinden razı olsun