Kızım 10 güne yakındır yapmıyordu bende son bi zeytinyağın içireyim olmassa sağlık ocağına götürürüm diyodum içirince baya doldurmuş altını ama ishal gibi sıvı şekilde yapmış bi kaç defa yoğurttur havuçtur ucundan tadına baktırıyorum şimdi bu çocuk kabız mı değilmi anlamadım kabız olsa biraz daha katı yapması gerekmezmi okdr uzun süreden sonra ishal gibi yapması normal mi başına gelen anneler 🫂🤕