Sebine Kizlar kizim 20gunluk sifetinde kucuk sivilce gibi sepkiler olub alninda nedendi o? Ne suruyum?
CemreKerem Sebine yenidoğan bebekte küçük kabarcıklar normal diye biliyorum ama tabi boyutunu rengini vs görmeden yorum yapmak pek doğru olmaz eğer kırmızı ve dokunsugunuzda aciyan kizariklar ise doktora gidin derim .