27 aylık oğlumu kreşe verdik şimdilik yarım gün gidiyor ilk kapıdan girince kıyameti koparıyor ilk günler çok bekledim ama işe dönmem gerekliydi o yüzden bir kaç gündür annem bırakıyor öğlen annem alıyor. Ne kadar sürede alışır? Çok hasta olur mu? Avantajları ve Dezavantajları var mıdır?