elcn4139 Bizde 6 aylik olduk arkadaşım, dogdugundan beri hep zorlandim zor bir bebekti yani hâla da öyle Rabbim hepimize güç kuvvet versin . Bizlerde rahatlayacaz insallah 1 yasları olunca en azindan kendi kendine oynayacak oyalanacak biseyler bulacaklardır kendimi surekli motive etmeye çalışıyorum sende oyle yap ki bakiminda cok zorlanma bebeginin . Bi gulumsemeleri dunyaya bedel 🥰