ebruu05 https://www.hizliresim.com/p6pg8ni kızlar bebeğim 3 aylık yüzünde böyle yara oldu başına gelen varmı nasıl geçer elini sürekli yüzüne sürüyor
Almi21 ebruu05 egzama olmuş benim kzım dada ara ara oluyor doktor hıpokort verdi kortizonlu çok sürmüyorım 2 3 gün geçiyor birde coresatin pempe diye nemlendirici ilaç var o kortizonsuz onuda alablrsniz
Tirtil35 ebruu05 oraya bol bol.nemlendirici sürun büyük ihtimal alerji doktora götürün çünkü çok çabuk yayiliyor bizimde böyle baslamisti bize direk süt süt urunlerini kestiler ama siz doktora gidin daha iyi yonlendir