AhseninAnnesi İkisini de emziriyorum ama sol hep daha dolu ve büyük oluyo başından beri. Bende annemi emerken öyle olmuş ve öyle de kalmış.😣☺️ Sizlerde durum nasıl 🍼
Betlll AhseninAnnesi bnmkide tam tersi sol küçük sağ büyük ama emmeyi bıraktıktan sonra düzeliyomuş cnm
Cimcimelerinnnesi AhseninAnnesi benimde sağ gögsum kucuk ve sütü az , sol daha sis ve sütü bol masllah . Kizimda sağ göğsümü severek almıyor ama zaten 🙄
AhseninAnnesi Cimcimelerinnnesi başlarda evet sol taraf daha kolayıma geldiği için daha çok vermiştim ama şimdi sıra sıra vermeye dikkat ediyorum. Ama değişen yok
Cimcimelerinnnesi AhseninAnnesi benimde aynı şekilde ilk kizimda sağ kolayıma gelmişti sol ters geliyordu . Sonra ikisini bir vermeye basladim . Simdi ikinci kizimda başından beri eşit emziriykrum ama benimde aynı
Duygual AhseninAnnesi Benim de sol büyük, ama hamilelik döneminde bu orantısızlık oluştu göğüslerim büyüyünce. Diyorum ki acaba küçükken de böyle orantısızlık vardı belli olmuyordu, büyüyünce mi orataya çıktı.
AhseninAnnesi Duygual aslında vücudumuzun çift organların hepsi öyle birbirinden biraz farklı oranda ama göğüslerinki bariz şu an