Dimitrina_kovaceva Sütümü düzenli sağıyorum aynı zamanda da emziriyorum ama hep aynı sonuç sol göğsüm sağ göğsümün 4’te 1’i kadar süt veriyor ne yapmam lazım ?
NinovaLemi Dimitrina_kovaceva kanallarda ya da göğüs ucunda tıkanıklık vardır. Benim göğüs ucumda tıkanıklık vardı. Tıkalı olan 30 ya çıkıyordu ya da çıkmıyordu. Elle de sağım yapmaya başladım. Elle sagdigimda zamanla açıldı. Şimdi sıkınca 3 4 noktadan süt fışkırıyor
Yasemin38 Dimitrina_kovaceva duşta sıcak suyun altında masaj yap canım. Sağımla bebeğin emmesinde çıkan süt farklı oluyor. Sağım az olabiliyor yani o seni yanıltmasın
Alpsmomm Dimitrina_kovaceva ay benim de tam tersi sağdan 40 soldan 80 cc çıkıyor niye böyle bilmiyorum ben de düzenli sağıyorum sağarak besliyorum bebeğimi ama niye az çıkıyor sağdan bilmiyorum
Dimitrina_kovaceva Yasemin38 öyle mi dersin ya sağım makinam hastane tipiyle aynı özelliklerde cok iyi bir sağım makinası. Yine de daha mı az çıkar ?
NinovaLemi Dimitrina_kovaceva ben biberonu dayayıp elimle önce masaj yapıyorum sonra sıkmaya başlıyorum. Zamanla eliniz alışıyor. Göğsün hem sağından hem solundan ayrı ayrı tutup sagiyorum ki farklı kanallardan da süt gelsin. Hatta bazen göğsüm çok sert oluyor bir meme de bebeğimi emzirirken diğerini elimle biberona sagiyorum. Elimle sagarken bile hiç yoktan 40 cc çıkıyor. Makineyle daha da fazla tabi
Yasemin38 Dimitrina_kovaceva sen hiç ona takılma canım sık sık emzir bebeğini pozitif düşün sütünle ilgilide. Bol su iç sık sık emzir
Dimitrina_kovaceva NinovaLemi cok teşekkür ederim ben araştırayım netten nasıl sağıldgını ve sağayım 🥰
Dimitrina_kovaceva Yasemin38 teşekkür ederiiiim ama dedim bi sorun mu var ister istemez telaş yapıyor insan 😹