Arkadaşlar 6 aylık bebegim şu 3 gundur gun icinde 5-6 defa kakasini yapmaya başladı ishal bir sekilde . Üşütmedigine eminim sebebi ne olabilir acaba ? Diş ise de bu kadarı normal mi ? Doktor randevumuzu en yakın pazartesiye bulabildik bu yuzden sizlere danışmak istedim .