Kutupkavi merhaba benimde 3 aylık bir bebeğim var. Bende bebeğimi emzirerek besliyorum. Ama dediğiniz gibi zaman zaman beni de korku alıyordu. Sütüm kesilecek diye. Öncelikle sakin olun. Eminim sütünüz var.. Benimde aynı şekilde ilk 1.5 2 ay sütüm fazlaydı. Hatta sağıp buzdolabına da koyuyorum. 1.5 2 ay sonra sütüm azalmaya başladı.. Bununla birlikte resmen psikolojim bozuldu. Nasıl azalır sütüm, nazar mı değdi acaba diye.. Bununla birlikte deli gibi dereotuna, kayısı hoşafına, salepe, süt yapan çaylara nelere dadandım nelere. Ama bunlardan daha önemlisi stres yapmamak gerek. Stres yapınca üzülünce sıkılınca zaten otomatik olarak süt azalıyor.. İlk bebekte bilemediğimiz için bende çok korkmuştum. Ama şöyle birşey var ki.. Doğum yaptıktan bir süre sonra, sütün varsa zaten fazla fazla geliyor. Süt kanalları açık ve bebeğin ne kadar süte ihtiyacının olduğunu bilmiyor ve fazla fazla akıyor resmen.. Zamanla bebek ne kadar emerse ihtiyacı ne kadar ise o kadar sütünüz oluyor.. Bebeğiniz ilk zamanlarma memede ki sütün tamamını içebiliyor muydu? hayır. Çünkü fazlaydı… 3. Ayda 7 dakika bir memeyi diğer 7. Dakikada 2.memeyi alması gerekiyor. 1 öğün toplam 14 dakika emzirme süresi veriyorlar bu ayda doktorlar.. Hoş ben kendi çekilene kadar çekmiyorum.. Ama siz ısrarla sütünüzün azaldığını düşünüyorsanız, Solgar’ın “Brewer” s Yeast with vıtamin B12 sini kullandım ben. İçerisinde 250 tane var şişenin. Etkili bir vitamin sizde bakın isterseniz. Günde en fazla 6 adet içebiliyorsunuz. Ama aksi birşey olmadığı zaman 3 adet öneriyorlar. Umarım iyi gelmiştir size. Sizi çok iyi anlıyorum. Ama sakın üzülmeyin sütüm az diye.. Eminim var sütünüz 😊