Edabahar Bebegimin poposu sürekli pişik oluyo ıslak mendilden mi bezden mi yediklerinden mi bilmiyorum ilk bi ıslak mendili bırakmakla başlıym diyorum evde kendi kendine ıslak mendil yapan annelerimiz varmış nasıl yapıolar bi yardmcı olurmusunuz ?
pogacayanakli_aylamm Edabahar islak mendili yikarakta kullanabilirsiniz ben oyle yapiyorum pisikte olmuyor yeni dogdugunda cok fazla oluyordu
Birkucakmutluluk Edabahar trendyolda gezinirken şöyle bir şey keşfettim. Yorumları çok iyi 👍🏻 bi bakın isterseniz https://ty.gl/phtykquxkn
YeniAnneIstanbul pogacayanakli_aylamm Ama oyle yapmak yerine pamuk ve su kullanmak daha iyi degilmi? Islak mendile sanki biraz bosa para vermis oluyorsunuz gibi geliyor 🙈
Askimizinmeyveleri E bebekte temizleme pamuğu var ben ondan kullanıyorum bir kutuya ıslatıp koyuyorum oh mis en doğalından bi bakın derim
Asli123 Edabahar e bebekten alt temizleme pamuğu alıyordum. Onu ılık suyla ıslatıp kullanıyordum. Yaklaşık 20 ay öyle kullandım.
Edabahar UzayliOzge artk 1 yasnda ne olursa ne severse veriyrz bu aralar brz gripti antibiyotik felan verdik oda daha fazla etti
UzayliOzge Edabahar Geçmiş olsun ya ❤️ e bebekte pamuklar var sürekli sürekli almak pahalı olur ama en temizi o olur sızın için
YeniAnneIstanbul Edabahar aynen oyle biz waterwipes veya prima premium care aliyoruz onlar 99,1% mi ne su diger 0,9% meyve konsantrese
Seyma-2436 Edabahar Ben pamuk kullanamıyorum ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum doğduğundan beri pratik geliyor bana
Edabahar Seyma-2436 evet oda mantıklı çnk alınca baya stokluyrz simdi onlr bosa gitcek öyle bsy yapabilirim tesekkürler 🙏🏻
ayseadem Edabahar pamuğu kavanoza koyup kaynatılmış su ile ıslatıyorum soğuyunca fazla suyunu sıkıp geri kavanoza yerleştiriyorum 2 3 gün rahat gidiyor kızım 2 yaşına yeni girdi hala pamuk kullanıyorum hiç ıslak mendil kullanmadım doğduğundan beri
2oglananasi Edabahar o pek markaya bakmiyor bazende bebegin teniyle uyum gerekiyor bende prima pure kullaniyorum hic pisik sorunu yasamadik ama yasasak bezi once bir degistiririm