SSMU ben gülveren yakınında oturuyorum. Mamak uzun zamandır gelişmeye başladı. Binalar yapılıyor bilindik mağazalar geliyor falan. Bence en mahallesi diye değilde dikimevine yakın yerleri iyi. Saimekadın, abidinpaşa, bahçelerüstü, şehitlik. Gerçi ben doğma büyüme buralıyım ondan seviyorum buraları. Çok içeriler heryere uzak kalıyo bence. Misal bi lalahan boğaziçide mamak ama uzak ve gelişmedi henüz. Sadece bi avm var natavega diye oraya yakın