İsilik gibi durmuyor ama benim bebeğimde de terden dolayı isilik var ordan biliyorum böyle değil. Tabi isiliğin derecesi türü var mı bilmiyorum siz arkadaşın dediği gibi her gün yıkayıp terletmemeye çalışın yastığına teri emecek bişey koyun krem sürün inşallah geçer