Zuhal1414 benbirbebekfilim çok geç oluyo uyku saati bende bazen 1 bazen 2 ama hala uykusu gelmesi mesela
Mon-second-souffle Zuhal1414 sabah 7de kalkiyoruz 12-12:30 arasi ogle uykusuna yatiyor 1 bucuk saat uyuyor geceleri uyaniyor bir kac kez ama uyumadığı olmadi hiç çok şükür
Elizankus Zuhal1414 ben 2 uyku yapmasını isterim ama o kafasına göre bazen 2 bazen 1 yapıyor öyle anlaşıyoruz
Bebegimm1 Zuhal1414 1 yasinda suan. 11 aylikken tek uykuya gecti bebegim 9 da uyur sabah 9 10 da uyanir