Fundaesila 3 buçuk aylık bebeğim var ve doğduğundan beri burnu sürekli tıkanıyor bı hal çaresi bulamadım havada verdim sürekli temizliyorum ama bıraz açılıyor tekrar aynı siringayla serum sıkıyorum o çok rahatlatıyor hergun yapsam bı zararı olurmu
Sarikuzumalp Fundaesila Hayır aksine çok iyi olur demişti doktor bana. Bi sayısı yok sürekli aç demişti hastayken.
Anneyimm2 Fundaesila benim bebegımın de burnu tıkalıydı gunde 3 kere yap dedı doktor dikkatli Bı şekilde yapabilirsin zararı yok Allah korusun nefes felan alamaz tıkanır
asli87 Evet bende hasta olsada olmasada sabah akşam şırıngayla temizliyoruz bi zararı yok istediğin kadar basabilirsin