Cansusucu Kışşşlarrr malum hersey zam kuaförler pahalı gerci hep kendim yapiyorum ama zor oluyor lazere gitmek istiyorum para yok ama bir kadin için en önemli nokta sizler nasil yapıyor sunuz😬👀
Teemo07 Cansusucu bebemi uyutup kocamı başına dikiyorum 🤣 banyoda hallediyorum ağda makinam var. Çat çat 15 dk da bitiyor. 🤗
Deletedmom0099 Cansusucu lazere gidiyorum valla hiç uğraşamam ağdayla, acıyı çekiyosun 1 ay sonra hopp baştan lazer kökten çözüm en azından, bi gidiyorum tekrar 3 ay sonra gidiyorum şimdilik, gittikçe de süre uzuyor miss
GiybetReis Cansusucu daha once lazere gitmiştim ama zamanla cıktı tekrar. Ben özel bölge hariç makine kullanıyorum rahat oluyor.
NinovaLemi Ay benim 40′ım çıktı bugün ben de 2 haftadır nasil yaparım diye düşünüyordum phlips ipl lazer almaya karar verdim. Çocukla zor olur. Böyle Böyle en azından bir süre sonra biter tüyler 😅
Mrvebyds NinovaLemi canım bende aldım lazer şuanda azalma var ama lazer de tamamen bitirmiyor hiçbir zaman bunu göz önünde bulundurarak al bence :) hatta lazere modern ağda diyen bile var düşün 🥺 aldım ama insallah benimkiler de azalır 3. Kullanısım şuan tek tük azaldı
NinovaLemi Cansusucu yeni aldım 2900′e karta taksit yaptırdım. Henüz kullanmadım lohusa kanamam bitmedi diye. Sabırsızlıkla bekliyorum. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldim %85 bitti gitti diyor. Kalanlarda baya incelmiş gözükmüyor hiç diyor :)
ikizminikler Cansusucu arkadaşım braun almış 3200 e aşırı memnun lazerede gitti bir sene o kadar memnun kalmamıştı öve öve bitiremiyor ben şki sene lazere gittim o yüzden çok dertli değilim şimdi kalan seanslarımı gidicem onlar bitince bende makine almayı düşünüyorum
Teemo07 Feyyyzza aaaa ben cok rahat yapıyorum elim bile değmiyor. max 20 dk sürüyor o da canım yanmasın diye 3 e kadar sayarken zaman uzuyor 🤣 Bir de boncuk agda mak aldım onu hiç beceremedim. Satcam inş.
Teemo07 sevgii_123 bana cok basit geliyor. 15 dk da bitiyor valla. Boncuk agda mak da var ama onu hiç beceremedim bende.
Adige55 Feyyyzza evet tek tük çıkıyordu hamileliğimde onlarda çıkmadı doğum yapalı 3 buçuk ay oldu hala yok
Mavilimorcicek GiybetReis batik oluyor mu acaba veya önlem aliyor musunuz bunun için bende lazer yaptırdım öyle çok kıl.sorun um yok ama arada makine kullanınca kıllar sanki batıyor gibj😊
MinikPrensesannesii Cansusucu ben lazer cihazı aldım evde kendim yapıyorm hem zamandan kazancım var hemde kendi kafama göre istediğim zamanda yapıyorm kolay bi. Şekilde
Lizzz MinikPrensesannesii hangi marka bende düşünüyorumda kullanan kişilerden öneri alıp öyle bakacagım