Elif1010 Asel2 3. Gün sarılıktan dolayı sağlık ocağına gitmiştim ve ebe çıkarmıştı elinden ordan hastaneye geçtim doktora danıştım takma gerek yok dedi ve takmadım. Tırnaklarını hiç hatırlamıyorum ne zaman kestim 15 aylık şuan
Seydag11 Asel2 15 20 gun kullandim sonrasında cikardim eldivenlerini tirnaklarinida 1 aylik falandi kestik
Bebegimm1 Asel2 tirnaklari uzunsa simdi bile kesin ben ilk hafta tirnaklarini kestim 2 hafta likken eldiveni cikardm uzun sure takmayin eldiveni yarin tirnaklarini kesip cikarin uyurken kesin tirnaklarini bu arada
Mervetly Hiç takmadım eldiven, tırnağı da uzunsa kestim törpiledim. Tabi ki çizdiği oldu ama doktor takma dedi
Elifinannesiiiiiiiiii Asel2 biz hastaneden geldik evde o gün kestik tırnaklarını canım. Eldivende takmadım bir kaç kez takıldı sadece
Mavi666 Asel2 hiç takmadım eldiven. Tırnakları kendi kendine soyulmayı bırakınca kendim kesmeye başladım.
Lizzz Asel2 tırnakları uzundu ben ılk bır haftada kestım eldıvenlerıde 2,5 aylıkken cıkardım ara ara cıkarıyordum ama uyurken hep takıyordum yuzunu cıZmesın dıye.
Tuba Asel2 tırnakları uzadıysa kesebilirsiniz bile ve ben eldiveni sadece dışarıda takıyordum üşümesin diye 😅
Deross Asel2 hiç takmadım elleriyle memeye dokunması ya da farklı eşyalarla temas etmesi zihinsel açıdan cok önemiymiş bide ben emzirirken hep elini tutuyorum öpüyorum mükemmel bir his