Poypoy22 sadece sabırlı ol erken yaotrman iyi oluyo ben çok üzüldüm ilk gün oğlum ağladıkça smdi 1 yaşında iyi ki olmuş şuan sünnet olsa hiç durmadı heralde. Hakkında herşeyin hayırlısı olsun canm sabr et bir gün ertesi güne canı ilk gün ki yanmicak ♥️