Kızlar iyi geceler. Gece gece klına takıldı şimdi bir video gördüm kız devlet hastanesinde burun ameliyatı olmuş ücretsiz. Bende olabilirmiyim acaba dedm. Göğüslerim büyüktü bnm zaten ama emzirme döneminde iyice büyüdü şimdi emme dönemi bittiğinde bide sarkı aklar eminim. Çok rahatsız ediyor beni hiçbişey giyemiyorum yakışmıyor. Özeller de mşllah 32 bin tl istedi aradım da sordum şok geçirdim resmen. Devlet hastanesinde olabilirmiyim ki acaba? Olanlar varmı devlet hastanesinde estetik ameliyat önerilicek doktor?? Yazarsanız çok makbule geçer kızlar