Mynameisugu Kizlar tam da yeni yarın ne yapsam diye düşünüyordum neden post açıp fikir almayayım ki dedim ve açtım hemde diğer düşünenlere fikir olur neden olmasın :))
yavrukussss Mynameisugu İspanak var suan aklimda yanina ne yapsam bilemiyorum belki manti belki lahana sarmasi belkide makarna 🤔
Yorgunannee_dd Mynameisugu hergün ne yapsam derdi bitmiyor valla ya insanın aklına yemek gelmiyor bugün kıymalı rulo lazanya yaptım yanında çorba ve kereviz vardı. Lazanyayı az fazla yaptım yarınada kalsın diye 😉 yanına büyük ihtimalle salata ve bezelye yaparım
Mynameisugu yavrukussss Bende ıspanak düşündüm ama yanına ne yapsam bilemedim afiyet olsun şimdiden;)
Duyulurum Heroki neden iki ayrı sebze yemeği? 🙃 Yoksa biri yemek değil mi? Ben de bugün ıspanak yogurtlama ve bulgur pilavı yaptım. Yanına napsam dedim taze fasulyeyi bir an düşündüm. E yeşil yeşil olmaz diye yapmadım 😄
Mynameisugu Heroki buda olablilir ama ikisi biraz uyumsuz mu sabki ben ıspanak makarna olarak düşündüm ama 🤗
Mynameisugu Merve aynen canım kendim için yapabilirim ona da ıspanak yaparım sever yanına bulgur pilavı oh mis 🤗😋
Mynameisugu Yorgunannee_dd evet ya yemek derdi çok zor gercekten yatağa yatınca direk yarın napcam diyorum:) nasıl yaptirniz rulo lazanya acaba tarif verir misiniz fikir olsun canım🤗
Melikegunes- Mynameisugu valla yarın evde olmıcam ama olursamda ıspanak var yaninada bi sebze corbası yaparım bebislerime mis gibi salata yogurt takiliriz
Nik_mik_yok Mynameisugu tavuk dünyası yapicam , kaç gündür aklımda . Tavuğu soya soslu , makarnayı pesto soslu 🤭
Mynameisugu Nik_mik_yok çok güzel bir yemek canım biz tavuk dün yedik o yüzden et düşünmedim hiç sebze olsun istiyorum ya da bakliyat🤗😋
Yorgunannee_dd Mynameisugu aynı ben 😀 yatağa girdim mi ne yapsam diye düşünüyorum. Soğan ve sarımsağı kavurup kıymayı ekledim bir çay bardağıda su içine baharat tuz ve bir tatlı kaşığı salça atıp iyice pişirdim. Sonra lazanyayı makarna haşlar gibi haşladım haşladıktan sonra soğuk suya batırıp çıkardım yapışkanlık olmasın diye. İçine bir yemek kaşığı harçtan koyup yuvarlayıp borcama dizdim. Üstüne beşamel sos yapıp döktüm ve kaşar koydum bir su bardağı sıcak su döküp üzeri kızarana kadar fırında pişirdim. Zor gibi görünüyor ama çok basit ve lezzetli içine biber mantar vs de koyabilirsin bebeklerimde çok severek yiyiyor