Ben kullanıyorum maddi imkanlar ona yetiyor ama iyi mi sizce bebelac
defne_mom bebeğim 3 ayını bitirdi. 4 e girdik çok şükür gelişimi fln iyi gidiyor
defne_mom doğduğundan beri bebelac goldu kullanıyorum gelişimi iyi çok şükür
Yusufbebek61 Bebelac mı kullanıyorsunuz emzirmiyorsunuz yani dimi
defne_mom evet bizim bebiş emmedi 20 günlükken başladık hala kullaniyorum
Yusufbebek61 Teşekkür ederim ☺️
Ebruemir Teşekkür ederim ☺️