Anneler merhaba ilk dogumumda 43.gün adet oldum bidaha hic aksamadı cok duzenliydi. Bu ikinci dogumum 36 gun falan lohusa kanamam oldu tam bitti diyorum Bi gun geldi 3 gun gelmedi boyle 2. Aya kadar devam etti sonra 3 aylıkken normal adet oldum temizlendim 10 gun sonra bidaha oldum ve cok ozur dilerim kan gibi değil basından beri kömür gibi renkte bu sekilde duzensizlik normal mı yoksa doktora gitmeli miyim normal adet gibi ama cok koyu siyah renk