Kizlar dün dolap uygulamasına üye oldum güvenilir mi satıcı olarak girdim ürün falan ekledim bitane ayakkabı atmıştım biri yazdı detaylı foto at diye bende evire çevire her yerini attım ve sonra hesap tatil moduna çıktı dedi simdi diyelim ki satış yaptım kargoya ürünü verdim ya hesap kapanırsa falan alan kişiye ulaşamassak ne oluyor