kubraF Yüzüne hacamat yaptıran var mı sivilce siyah nokta gözenek vs. Migren için 5 defadır yaptırıyorum çok şükür faydasını da çok gördüm elhamdulillah. Yüzüm de de sivilceler çıkıyor ergenliğimden beri. Bi dahakine de yüzüme yaptırmak istiyorum. Yaptıran iyi gelen var mı ? Gittiğim kadın iyi geldiğini söylüyo paket halinde hem hacamat hem sülük yaptıran varmış. Bende istiyorum da burdan bi sorayım dedim
muhendisanne1 kubraF arkadaşım yaptırdı ve suratı baya baya bebek gibi oldu kız gözümün önünde güzelleşti resmen , sülüklerle foto falan atıyordu şuna efsane suratı, bende düşündüm ama bi cesaret edip gidemedim
Cnr060621 kubraF eşim sırtına kafasına senede bir yaptırır ama yüzü ilk defa duydum , iz kalmıyor mu acaba kesince , birde o bardak gibi şeyin izi çıkıyor kalıcı olarak , o yüzde nasıl duruyor , hiç görmedim
Fatos_tekeeva kubraF benm yüzüm mayın tarlasından beterdi 😂😂 şimdi şükür sabun kullanıyorum hemen geçti 😍
kubraF Balkizlarim kafama koydurdum ama yüzüme çok emin değilim gelen yorumlara göre değerlendircem 😅
asli87 Benim ablam yaptırdı ama hacamat değil sülük ve faydasını gördü bence emziryorsanız bi araştırın bende yaptırdım emziren anneler sülük hacamat yaptıramaz yazıyor internette yaptırdığım abla bi sıkıntı olmaz dedi iş işten geçmişti zaten 😂
Elif_emir Fatos_tekeeva ama herkeste aynı etkiyi göstermiyor işte 😁 alym dedim fakirim vla artık 50 TL’lik ürün bile pahalı geliyor yaşam şartları zor üye oldum sonra iptal ettim tekrar
Elif_emir Fatos_tekeeva bnim sivilcem yok ya sadece leke var ha bide gözenekler tabi dermapen flan yaptırmayı düşünüyorum öbür türlü sabun bitti mi tekrardan sivilce flan çıkığı aslında en azından kreme , sabuna vereceğimiz parayla yüze iyi bir bakım yapsak daha faydalı olacak gibi
Fatos_tekeeva Elif_emir lekeler için dermapen yapmadm sabunu düzenli kullanmanız gerek kremler zaten belli bir süre sonra yağlanma yapıyor pirinç su kaynatıp püre haline getirip haftada 3 kez uygulama yapiyordm
KahveliAnnee kubraF bende de bekarken vardi bende yaptırdım ama açıkçası pek faydasını göremedim ama sinozun kremleri muhteşem bisey kullandım gerçekten hiç bir şey yok cildim de bebeksi yapıyor arada bir bebek yağı ve gül suyuyla her gece tonikleyince bi zaman sonra cildin pürüzsüz oluyor