bsra1321 Merhaba anneler, bebeğim 3.460 doğmuştu. Şuan 5 ay 9 günlük bugün ki kontrolümüzde 6.840 kg. Doktor kilosunu düşük buldu. Sizce nasıl? Önemli olan sağlıklı olması ama düşük kg mı merak ettim
benkullanici07 bsra1321 dogum kilosuna gore düşük bulmustur her bebek bir olacak degil tabikide. Bazisi istahli olur bazisi olmaz. Saglikli olmasi cok daha onemli. Benim oglumda 7 kilo yada civarindaydi gayet iyiydi. Bugun 7 aylik oldu
Rumeysa1609 bsra1321 seninki yine iyiymiş bizimki de 5 aylık pazartesi günü kontrolü var ama evde kendi tartmamıza göre henüz 6.500 olmuş her ay 500 gram alabiliyor.bizim doktorumuzda alerjisi olduğu için mi kilo alamıyor bi bakalım bir hafta süt ürünleri yeme günlük kilo alımını tamamlarsa tahlil istemem dedi. Ama eger yine aynı istediğimiz kadar kilo almış olmazsa tahlil isticem neden kilo alamıyor altında yatan sebebi illaki vardır demişti. Ama alerjiden dolayı kilo alamıyormuş tahlile gerek duymadı
bsra1321 Bu zamana kadar sadece anne sütü aldı, ondan belkide kilo alımı daha yavaş. Ek gıda tadımlarına başlayalım, mama ile de destekleyin dedi doktor.