nurgull123 ben yaşadım canım aynısını. 5 gün yoğun bakımda kaldı oğlum, hafif solunum sıkıntısı vardı. 2.gün düzeldi solunumu ama kalsiyum eksikliği oluştuğu için 5 gün kaldı. Ben 2 saatte bir emzirmek için girdim içeri. Giremediğimde de 60cc mama veriyorlardı 3 saatte bir. Sonra taburcu olduk şu an 4 aylık çok sağlıklı yanımda uyuyor ☺️ üzülmeyin, birkaç güne taburcu ederler, süt sağın bol bol çok geçmiş olsun