Yaztatili Arkadaşlar bu emziğin 6-18 ay karanlıkta parlayanını arıyorum. Erkek için olanı sanki kara borsa. 0-6 ay var ya da kız var erkek yok. Gece beşikte falan parlamayanı bulması çok zor. Trendyolda da 200 lira insaf ya. Siz nerden alıyorsunuz?
Mom4565 Yaztatili 0-6 ayi hep kullanabikirsiniz bebek buyuyunce emzigi buyutmenize gerek yok doktorum onlarin para duzagi oldugunu soyledi bebegin buyudukce gogsunun ucu buyuyor mu ayni sey dedi 😊
Kuzeybabyy Yaztatili bende arıyorum gece emziğini bulsun diye en son pembe alıcam artık gece kullansın diye 😅
irva Mom4565 Farkediyor gerçekten 0/6 oğluma küçük geliyordu. 6/18′de daha rahat ediyor denedim bunu yani.😊 0/6 olanı sürekli ağzından düşüyordu.
Adiyokkitabin Mom4565 yani 0 6 ve 6 18 aylik emzigin farki nasil merak ettim canim bizimde degismemiz gerekiyorda
yaramaz_bocegim Yaztatili benim oğlum 11 aya kadar 0 6 emzik emdi. 11.ayda birden emziği bıraktı. Acaba küçük geliyor ondan mı diye arıyorum 6 18 ama bende bulamadım parlayan