tgbmhr Kzım da 4 aylık . Aşısı geçen haftaydı . Bayram tatiline denk geldiği için hemşire bugüne aldı . Bir sorun olacağını sanmam . Aklına çok takılıyorsa gittiğin yerde sağlık ocağına misafir girişi yaptırıp aşı yaptırabilirsin tabi aşı kartı yanında olmalı