pamuk_sekerim2022 Tazeanneg şimdi kimlik başvurusunu hastaneden yapıyorlar isterseniz bizim öyle oldu…orda değiştirsin kimlik gelincede aa yanlışlık olmuş desin en mantıklısı bu