Oğlum 3 ay 8 günlük ama 2 gündür o kadar huysuz kii asla durmuyor durduk yere ağlıyor zorla uyutuyorum uyusa da hemen uyanıyor. Geceleri desen uykusunda bile ağlıyor. Mama veriyorum ona karşıda iştahsızlık söz konusu daha erken mi 4.ay atağı mı bu nedir arkadaşlar