Erdemir Eşim parfüm sipariş etmişti parfüm bugün geldi yanlız kırık geldi hep kutunun içine dökülmüş 350 tl yazık günah iyi paketlesler ya neyse şimdi firmayı arıyorum açmıyorlar iade etsem nasıl edebilirim kabuk ederler mi ama benimde suçum yok ki 🤦🏽♀️
bikerem Erdemir kargoya tutanak tuttursaydiniz keşke,instagram ise hic beklemeyin yanit bike vermezker malesef
Kaderlmc Erdemir hangi siteden sipariş verdiyseniz oranın mutlaka iade bölümü vardır ordan yapın Kargo kodu gelir o şekilde kodu söyleyerek iade yapabilirsiniz
Erdemir Kk41 [url=https://www.hizliresim.com/k4u0cxu][img]https://i.hizliresim.com/k4u0cxu.jpeg[/img][/url] sevil parfüm yurtiçi kargodan geldi
Erdemir Kaderlmc teşekkür ederim hallettik şimdi kodu kargocuya verip para transfer yapıcaklar doğru mu
Kaderlmc Erdemir kodu Kargo şirketine söylüyorsunuz ücretsiz kargoyu geri gönderiyorsunuz Gönderdiğiniz Kargo şirkete ulaştıktan sonra büyük ihtimalle 1-7 iş günü içinde ücret hesabınıza aktarılır. Eğer Hepsiburada ve Trendyol gibi güvenli bir siteyse kodu alırken de ürün hakkında bilgi alınıyor kırık geldiğini belirtirsiniz zâten