ferlazen Arkadşlar 19 günlük bebeğim. Son bi kaç gündür altını değiştirirken farkettim. Görselde gördüğünüz gibi kArnı böyle!! Sizde bebeklerinizde böyle bişey farkettiniz. ALTTAKİ LİNKTE RESİM LÜTFEN BAKIN https://resimyukle.io/r/n6bp6wsxUP
sademinannesi ferlazen karnı sertse gazı vardır masaj yap canım endişelenmeye devam edersende bi doktorunuza gözük
Hayat_Mucize Şişliğini söylüyorsan eğer benim bebeğimde ilk zamanlar böyleydi çok emiyordu ve gaz nedeniyle normla yanı
Hayat_Mucize ferlazen bir sorun yok gazdan oluyor bende sormuştum doktora. Ama için rahat etmesi için kendi doktoruna danışabilirsin yine de
Nursena0606 ferlazen Karnının genişliğinden bahsediyorsanız eğer normal. Biz ilk zamanlarda kurbağa mısın sen diye severdik. Ama çok sertse gazı vardır ya da kabızdır mutlaka masaj yap, gaz damlası kullan.
Buzey Bebeğin aşırı gazı var gibi canım benim kızımda böyleydi hastaneye götürdük doktor o kadar gazi var ki beslenmeye bile yeri kalmamış dedi şimdi 4 aylık azaldı epey siz yine bi doktora danışın çünkü bebeği epey rahatsız eder
Miyauw Buna kurbağa karın diyorlar zamanla geçiyor eğer şekli için söylüyorsan. Gaz için ise bol bol gaz masajı tavsiye ederim