slnergnn Kusciviltisi ne kadar alıştırmazsanız sıcağa o kadar iyi, ben doğduğundan beri ne eldiven ne şapka hiç takmadım ev 22-23 derece😇
sademinannesi Kusciviltisi bir haftalıkkrn şapkasını çıkarmıştık tırnaklarını da 20 günlükken kestik eldiveni de takmadık ne kadar kısa süre takarsanız eldiveni o kadar iyi
Bebegimm1 Kusciviltisi anne karnindan dar yerden ciktilar normal zamanla alisiyorlar dunyaya.ellerinin üşümeside normal gogsu sicaksa üşümuyordur bebeginiz ben ilk kisa kol giydirdigimde kolu soguk olurdu zamanla isiniyor yani
bikerem Kusciviltisi 2 aya kadar moro refleksi yani sicrama devam edebiliyor,siz gozlemleyin yije de aklinzda soru işareti birakiyorsa oste o zaman bi doktoruna sorun
Aliasya Kusciviltisi evet onların elleri öyle olur usudugunden değıl ama kan yavaş K akıyor öyle bırşeydi galiba
nelmali Kusciviltisi ikisini de hic kullanmadım elleri soğuk olur simdi daha cok küçük zamanla vücudunu ısıtır hale geliyorlar göğsü sıcaksa üşümüyordur merak etmeyin 😊
Epifenomen-gkc Kusciviltisi bebeğim Ekim’de doğmuştu. Hiç eldiven kullanmadım elleri hep açıktı sadece dışarı çıkılacağı zaman eldiven giydirmiştim ama bere hep kullandım
Bebegimm1 Kusciviltisi benm bebegimin kafasindada saç yoktu 🤭 gerci suanda da pek yok bir zman sonra o kafasinda olanda dökülücek ev sicaksa takmayin disarda takarsiniz 😁