Elyaa
Canım bende de aynı sorun vardı ucu olmadığı için tutamadı süt birikti bu sefer hiç tutamadı falan derken bi tanıdıktam elektrikli sağma makinası aldım (eğer onda olmasaydı kiralayacaktım çünkü zamanla çok emer göğsümü boşaltır diye düşündüm) daha sonra memenin sertliği gidince bebeğin ağzına o kahverengi kısmın tamamını verdim. Hemşireler bize makas şeklinde tutmayın dediler ama ben o şekilde tutarak ağzına yerleştirebildim ve ucuyla alakası yok zaten zamanla anladım