squirtle Merhaba kızlar uyku tulumu 2,5 tog ve suan oda (inşallah termometre doğrudur😅) 22 derece hadi sabaha karşı serin oluyo desek en fazla 20 dereceye düşer diye düşünüyorum.. içine ne giydirmeliyim☺️
25moonlight2021 squirtle bizim ev 18 19 dereceye düşüyor. 2.5 tog uyku tulumu içinden ince zıbın giydiriyorum terliyor
Mlkhrn squirtle bizim ev de aynen bu şekilde. 1,7 tog aldım. İçine ince uzun kollu zıbın giydirdim. Sıcacıktı, terlemedi de. 2,5 tog biraz fazla gibi sanki
Umii squirtle bizimkide 2.5 tog sabah karsi 18 derece oluyor oda icine uzun kollu zibin giydiriyorum bide ince bir alt terlemiyor hic
nesnes squirtle bizim ev de gece en fazla 19 a düşüyor. 2,5 tog uyku tulumu içine zıbın ve bir pijama takımı giydiriyorum ve terlemiyor. Biz Mersin’deyiz siz hangi ildesiniz?
squirtle nesnes ben ankaradayımda dün alt ve zıbın giydirdim normalde beşiğinde yatıyor mızmızlanınca yanımıza aldık bi geldi soğuktu vücudu snra bi baktm yanımızda terlemiş çözemedim napıcağımı
Fata2014 squirtle bende içine uzun kollu zıbın ve alt pijama giydiriyordum ama sanırım terleyip soğutuyordu çocuğu ve sürekli kalkıyordu oda 21-22 oluyor şimdi 1,6 tog deniyorum uzun kollu zıbınla sanki daha rahat oldu
squirtle Fata2014 işte bende onu anlyamadm acaba dün terleyip soğudumu acaba bugün sadece zıbınlamı yatırsam
mrv5556 squirtle bizim ev de 20 21 derece 2.5 tog tulumun içine zihin birde alt üst giydiriyorum hiç terlemiyor üşümüyor da .