Alpimim Çok düzenli kullanmak gerekiyor 1 gün tam doz verip yüksek verim beklemek olmuyor mesela bugün emzirdiniz bebeğinizi gazını çıkartmadıysanız o gaz tam 2 gün sonra çıkıyor bebekte maalesef , bağırsak sistemleri henüz çok ilkel çünkü 🙈 ilacın etki etmesi için de bir sürenin geçmesi lazım . Tabii ki her bebekte işe yaramayabilir ama benim çevremde ben de dahil olmak üzere memnunduk. Gazlı bebeklere çok üzülüyorum 😔 umarım en kısa sürede probleminiz çözüme kavuşur 🤲🏻Bebekler hiç acı çekmesin anneler hiç yorulmasın inşallah 😔