Annebebek58 bebeğim 1 ay 7 günlük 20 günlükken yogun bakımda kaldı 10 gün ciger enf. nedeni ile 20 gün boyunca yuzunde fln bişe yokdu yogun bakıma yattı 5. veya 6. günü yüzünde bıraz bıraz böyle çıkmaya başladı sütüm yetmeyınce mama vermeye başladılar bi dee sizce mamadan fln mı olduu nolur bi cevap verin https://resimyukle.io/r/MowTxsgKT3
Melisammmmmm Annebebek58 kıyamam ciger enfeksiyonundan dolayı yüzüne leke atmış bence hemen Bi doktora götürün Geçmiş olsun
BirAlparslanAnnesi Annebebek58 bekleme kaç gündür böyle bu bebek gitmedinizmi doktora kurban olurum yaradana kıyamam ya nasıl yanıyordur şimdi
Poyrik21 Annebebek58 sanki alerjisi var gibi canım ya çok kötü olmuş kasinrda onlar rahatsız eder çocuğu benim oglumnda alerjisi var oda kizariyo arada hiç bukadar kötü olmadı bugün doktordaydik orda bı çocuğun yuzude böyle olmuştu sadece mama yiyorsa süt ürünleri alerjisi olabilir
Melisammmmmm Annebebek58 sanmıyorum anca mamanın tarihi falan geçmişse belki Bi ihtimal ama ciğerden atar yüze leke
BirAlparslanAnnesi Annebebek58 acile götür en azından ya bebenin durumu ortada yani beklenilecek gibi değil
Mom544154 Annebebek58 ama çok kötü olmuş ben olsam acile giderdim hemen ya bişey dokunuyorsa alerjisi varsa daha kötü olursa
Toprakseyran Annebebek58 çok geçmiş olsun da neden randevuyu bekliyorsun kardeşim ya kapıp götürsene acile. E randevu bulamadım evde oturup bekleyeyim randevuyu diye birşey olabilir mi? Çocuk acil neden var? Zaman kaybetmeniz hata mamadan falan değil bu büyük ihtimalle ciğer den enfeksiyon atmış buraya atacağınıza Bi acile kaçırsanız ya çocuğu. Şu an hiç zaman kaybetmemeniz gerekiyor.
Aalime Hic beklenecek durumda degil moral bozmak istemem ama herhangi bir organdaki ciddi siki ti bile vildine vurabilir acilen acil bolumune gitmeli bekleyecek seviyede degil bu ciddi boyutta Cok gecmis olsun rabbim sifa versin insallah
Katy Annebebek58 randevuyu bosverin direk acile gidin bakarlar veya sabah erkenden doktor gelmeden once asistanı geliyor sıra no verılıyor durumum cok ciddi derseniz verılıyor
Poyrik21 Annebebek58 süt ve süt ürünleri alerjimiz var bizim benimde doğduğunda yeni doğanda yatmayı sekiz gün kadar emmedi beni orda biberona da alsti mamayla devam ettik egzama dediler yüzü çok kötüydü benimkinnde sonra başka bişey dediler en son alerji doktoruna yönlendirdiler alerji maması kullanıyoruz şuan belli bı kisminida devlet karsiliyo sen acile götür yarin çok kaşınır onlar benimki şuan sekiz aylık ufacık kabarsa deli gibi kasiniyo çocuk acilden yonlendrrler sizi beklemeyin
O83 Nasıl duruyorsun. Ben çocuk kussa bile tedirgin oluyorum. Özel doktora git acile git yazıl bebeğe bir haftada böyle olamaz ah kıyamam
Mom544154 O83 valla yazık ne hale gelmiş randevu bekliyorlar. Acile gitse hemen bakarlar yazık belki kaşınıyor belki ağrısı var yavrunun
Poyrik21 Annebebek58 alerjisi varsa eğer bide emiyorsa senin yediklerinde ona dokunur zaten sütten geçer biz mamayla beslendgmz için süt urunleri yasak bize vermiyoruz
Sulebaydir Annebebek58 sivasta iseniz üniversitede cocuk acil çok ilgili hemen gidin süt alerjisini benzior eğer cildiye git derlerse yarın medicana da aydın Kelkit var ona veya üniversitede Melih Akyol var cildiye ona götürün
Sulebaydir Poyrik21 bizde raporlu mama veriyoruz ama devlet tamamını karşılıyor sizin beden bir kısmı acaba ?