Cenasr2 Bebeğim göğsümü istemiyor ne yaparsam yapiyim tutmuyor yardımcı olurmusunuz bu normalmi ne yapmam lazım
Linaaa34 Cenasr2 merhabalar bizde aynı durumdayız bizde bu ayın 13 de 5 aylık olacağız hiç bir şekilde emziremiyorum morarıyor ağlamaktan
Melisammmmmm Cenasr2 her bebekte oluyor biraz sakinleştirin ağlayınca dayatmayın tutsun diye biraz ağzına kaşıkla süt verdikten sonra memeyi verin alacaktır
Nehirimom Youtube da futbol topu tutusu car onu bır deneyın dilruba demır ezerın vıdeosunu bır ızleyın
Nehirimom Cenasr2 bebegınız emıyor mu. Artık dilruba hanımın ınstagram sayfasıda var oradan da sorabılırsınız yardım edıyor sagolsun