Annelikduygusu Kizlar bebegim için bir mama arayışındayim sma nin comfort birde sma nin optirosu arasındaki fark nedir hem ayrıca bebelac goldu da çok duyuyorum gaz yapmayan rahat içimi olan deneyimlerinizden hangisini oneririsiniz 🙂🤗
Merveyselkaya Annelikduygusu doktorumuzun önerisi ile sma comfort kullanıyoruz gaz sorunumuz hiç olmadı mamayi kullanırken tabii bebekten bebeğe değişebilir doktorunuza danışıp öyle verin mama bence 🥰
Zlm Annelikduygusu optipro içeriğinde daha çok şey var comfort sanırım midesinile ilgili sorunu olan bebekler için miydi öyle özel bisiydi
Seymacr Annelikduygusu bebelac gold kullanıyordum son zamanlarda sma optipro aldım ikisinden de memnunum
birmelekannesiiio Annelikduygusu Sadece mama ile besleniyorsa comfort ama anne sütü+mama ise optipro kesinlikle tavsiye ederim sindirimi çok güzel bir mama ve gaz yapmıyo ama bebekten bebeğe göre değişir tadı biraz değişik bebeğim şuan 8 aylık ve smayı içmiyor artık bebelac aldım onu içiyor ama ilk aylar için kesinlikle sma
birmelekannesiiio Zlm comfort sadece mama ile beslenen bebekler için optipro mama+memeyle beslenen bebekler için 😊