Acemiannnne Yaralarimi bir turlu iyilestiremedim tam tersi yaralar buyumeye basladi bir kac gun silikon gogus ucuyla emzirmeyi deneyecegim sabah hemen ebebek ve civile bakacagim hangi marka model alayim onerisi olan anneler var mi
nur-nr_123 Acemiannnne direk gidiyorsun ebebğe cnm orda mycey göğüs kalkanı seti car 39 tl alıyorsun bana dua ediyorsun ayrada emziremezdim ağlardım ne kremler ne yağlar bunu taktık 30/40 dk geçti şok olduk sonrada bana dua edersin eminim bn çok çektim sen başındaymışsın fiyatıd auygun
Moonlightttt Acemiannnne memelyn balmumu göğüs kalkanı alabilirsin emzirirken değil de emdi,hep tak besliyor ve iyileştirme özelliği var.nemli tutuyor. Başka marka da olur tabi ben bunu kullandm(lansinoh krem de sürüp üstüne kapağı köy canım her seferinde)
HilalYzksz Gümüş kapaklar var bakabilirsiniz,herhangi bir marka olabilir ben en uygun fiyatlısını almıştım gümüş olması yeterli bir iki günde toparlıyor.
NinovaLemi Acemiannnne lansinoh kullandım ben. Çok kullanışlı başta gözüme büyük gibi geldi uçları ama bebeğim iyi tuttu. Başta göğüs ucum yok diye kullandım. Sonra bebeğim goguslerimi tutmaya başlayınca yara oldu onun için kullandım. Şimdi duruyor öyle ihtiyaç oldukça kullanıyorum. Çok memnunum