Biyocu tabıkı aynı degıl ama ıkısınınde zararlı oldugunu düşğnüyorum mesela bebegım sürekli kabız kabızlıga ilaç yok damla yok fitil lagman alıskanlık yapıyor 4 aydır bu sorunlarla ugrasıyoruz aglama krızlerı ıkınmalar diger konu ise hıcbıseyle susmuyor ne yaparsak biberonu verınce susuyor sadece ve fazla gelse kusar kusmuyorda