cnsgrn okuyanannee bizimki de 7 ay 23 günlük basladi 8.ay ataklari yok uyumak istemiyo fittiriyorm valla uykusu var ama uyumuyo😬🥴
03alparslan04 okuyanannee aynen hiç farkımız yok dediğiniz gibi 15 dakika gündüz uykusu nedir ya gerçekten ne uyuyorsun da uyanıyorsun ki diyorum kendimce 🤗🙏
Aalime Hah 8.ayida gordum anlasildi ya her ay atak var her yas atak var bu bebeleri evlendirene kadar devam bu sorun😂
ftsdmrhn O Allah’ın cezası atak çok uzun suruyo benide canımdan bezdirmisti ama 11 e adar çekeceğiniz var yani bizde öyle olmuştu inşallah sizde öyle olmaz 😭
Seymacr okuyanannee ne kadarlık tam 8 aylık mı bizde 8 e yaklaşıyoruz ama bizim şu an yaşadığımız ne peki 😵
Mehruyan okuyanannee 4. Ay atağında daha beteri olamaz demiştim ki 8. Ayda çarpıldım. 2 haftadır mahvolduk bee
okuyanannee Mehruyan valla ataklardan bıktım her ay bir şey ve sürekli huzursuz yani hep mızmız sürekli kucak lavaboya bile gidemiyorum tüüüükeeeenddiiim