Ecrin2021 bnim kızım 2,5 aylık. Doktorumuz 1 aydır, gündüz 2,5 saatten fazla uyutma dedi. Akşam de 17:30 sonrası uyutmuyorum. 18-18:30 banyo yaptırıyorum emzirip uykuya geçiriyorum. 19-20 arasında bir saatte uyuyor. Gece de 4-7 saat aç kalabilirlermiş bu aylarda ama benim kızım bazen daha uzun da uyuyor doktorumuz uyuyorsa uyandırma desi. Kızımda da olumsuz bir etkisini görmedim. Sabah da en geç 7 de uyansın dedi doktorumuz. Memede kesinlikle uyutmamak gerekiyor, emerken hep uyanık tutuyorum. Çünkü memede uyumaya alışınca sonrası çok zor. İlk kızımda çok zorlandım uyku düzeni konusunda. Bir de uyumadan önce değil uyanınca emzir dedi doktoru. Gerçekten emmeden uyuması uyku sürekerini uzattı. Şimdiden iyi kötü bir düzen olulturmak lazım. Yatağında uyumaya alışması lazım. Sonrası çok zor oluyor çünkü. Ben 3 senedir uyku uyumuyorum mesela, çok uğraştım ama başaramadım ilk kızımda. Şimdi bile gecede 1-2 kere sebepsizce uyanıyor…