Keskeuyusamm idarecinin insiyatifine kalmış. Haftanın 5 günü de okula getirtebilir 3 günü de. Ders saatlerinde okulda bulunması yeterli aslında ama her okul aynı mı bilmiyorum. Bebeği oldugunu söylesin mutlaka, belki insaflı çıkar müdür, en azından haftanın her günü gitmek zorunda kalmaz.