Annesininkuzusu01 Oğlum 1 ay 1 günlük, normalde günde 4-5 kez kaka yapıyordu bugün sadece sabah yaptı. Mama olarak günde 2 kez Hipp veriyorum. Gazını vs çıkarıyor ama kaka yapmıyor ne yapmalıyım kabız oldu sanırım😔
Mrvhtp81 Annesininkuzusu01 sadece anne sütü alıyorsa eğer gayet normal ben bebeğimin 16 gün kaka yaomadigini bilirim doktora götürdüm onemsemedi normal dedi problem yapmayın huzursuzluğu karında şişliği yoksa bebek mutluysa endişeye gerek yok her bebek her gün kaka yapar diye bişey yok benimki 5 gün arayla yapar kakasını sadece takip edin
Annesininkuzusu01 Mrvhtp81 Mama veriyorum ama günde 2 kez. Ben ölçüye göre biraz daha sulu yapıyorum mamasını ama
Milena11 Annesininkuzusu01 mamayı ölçüsüne göre yapın kesinlikle sulu yapmayın ve daha 24 saat olmamış panik yapılacak bişe yok